lunes, 26 de julio de 2010

Junts

Com fas que la vida sembli fàcil?
Com desprens tanta energia?
T'envejo.

Vull mirar les coses com les mires
i tenir tanta il•lusió
tenir sempre una raó.

Vull que quan la gent em miri
vegi algú amb ganes de viure
i no aquest petit noiet
que molt de tant en tant
fa alguna cançó maca.
Vull que em vegis
com et veig jo a tu...

Vull canviar
Jo vull sentir-me ple de vida.
Estic fart de no fer res,
tant fart de no implicar-me en res.
Jo vull mirar aquest món
i sentir que en formo part.

Tu fas de un defecte una virtut
i de la llàgrima un somriure
fas màgia.

Fas que tot em sembli diferent.
Vull tenir il•lusió
tenir sempre una raó
i que tot el que m'enfonsa avui
demà sigui el que m'aixeca.
Vull deixar de ser un suplent:
jo vull sortir d´aquí
i jugar de titular.
Vull que em vegis
com et veig jo a tu...

Vull canviar.
Jo vull sentir-me ple de vida.
Estic fart de no fer res
tant fart de no implicar-me en res.
Jo vull mirar aquest món
i sentir que en formo part.
No vull seguir
mirant la vida des de fora
per que encara em queda temps
de jugar aquesta partida
que ningú jugará per mi
i he de moure fitxa ja...

I junts li riurem a la vida...
Junts sortirem a jugar...
Junts escriurem de la partida...
Junts tornarem a somiar.

Vull canviar.
Jo vull sentir-me ple de vida.
Estic fart de no fer res,
tant fart de no implicar-me amb res.
Jo vull mirar aquest món
i sentir que en formo part.
No vull seguir
mirant la vida des de fora
per que encara em queda temps
de jugar aquesta partida
que ningú jugará per mi
i he de moure fitxa ja...

I junts li riurem a la vida...
Junts sortirem a jugar...
Junts escriurem de la partida...
Junts tornarem a somiar.

Junts cantarem a la vida...
Junts sortirem del forat...
Junts guanyarem la partida...
Junts tornarem a somiar.

Jofre Bardagí, Junts